Logo en kleuren

Het logo van Humanizing Business is gebaseerd op verschillende elementen.

  • de lotusbloem oftewel de waterlelie: deze bloem groeit uit de modder en ontvouwt zich langzaam helemaal. Zonder dat er een spatje blubber op de bloemblaadjes zit. Volledig geopend is de lotus op z’n mooist. Humanizing Business helpt individuen, teams en bedrijven net zoals de lotusbloem vanuit hun kern tot volle bloei te komen.
  • de vlinder: aanvankelijk ingekapseld, ontpopt dit insect zich tot iets heel moois. Zich licht voortbewegend, speelt de vlinder een belangrijke rol bij kruisbestuiving. In veel culturen staat de vlinder voor een nieuw begin en wedergeboorte. Daarnaast is deze insectensoort een belangrijk symbool van geluk, vrijheid en liefde. Net als de vlinder brengt Humanizing Business verschillende (belevings-)werelden bij elkaar, om zo, samen, nog mooiere resultaten te boeken.
  • het hart: het orgaan dat verbindt, als het geopend is. Humanizing Business helpt organisaties en individuen duurzame relaties aan te gaan en te onderhouden, vanuit hun kern.

De kleuren groen, roze/rood en wit staan voor verbinding, compassie en ontwikkeling.

Wil jij helpen het logo verder te verfraaien? Neem dan snel contact op.