Humanizing Business

Van duwen naar dialoog, en duurzaam resultaat!

Nathalie SoetemanHumanizing Business is opgericht door mij, Nathalie Soeteman. Met als doel organisaties en hun relaties te helpen vermenselijken en verbinden. Want samen wordt alles leuker, en beter! Zeker in deze tijd, waarin veranderingen zich steeds sneller opeenvolgen.

Graag help ik jou om dit ook te zien, en toe te passen. Met advies, coaching en training. Van duwen naar dialoog, en duurzaam resultaat!

Connected
In samenwerking met Power2Improve verzorg ik coaching, lezingen, inspiratiesessies, workshops en trainingen op het gebied van engaging marketing, communicatie, PR, social media, verbindend leiderschap en verandermanagement. Ook realiseer ik strategische communicatie-, engagement– en veranderprogramma’s en projecten als interim manager.

Ik ben aangesloten bij de International Association of Business Communicators, het European Network for Positive Psychology en Logeion, de Nederlandse beroepsorganisatie voor communicatieprofessioals.

‘Wat drijft mensen en hoe kan ik ze helpen om samen betere resultaten te halen?’

Advertenties

Inspiratie en artikelen

Enthousiasme trilogie, Rijn Vogelaar, Menno Lanting, BriefingBoek, Briefing Boek, Connect, Klantambassadeurs, Superpromoter, community

Ter illustratie van waar Humanizing Business voor staat, deel ik graag inspirerende filmpjes. Mijn kennis en ervaring deel ik bovendien regelmatig in de vorm van interviews en artikelen. Ook over mijn activiteiten verschijnen regelmatig publicaties. Het Klantambassadeurs- en Superpromoter-communityprogramma is als best practice beschreven in zowel Menno Lantings’ everseller Connect! als de Enthousiasme-trilogie van Rijn… Lees verder Inspiratie en artikelen

Over Nathalie Soeteman

In mijn werk combineer ik mijn generalistische, holistische visie en breed ontwikkelde specialistische expertise. Ik heb meer dan 15 jaar management- en advies-ervaring. Mijn specialisatie ligt op het kruisvlak van strategische communicatie, engagement en de verandering die nodig is om daar te komen. Zowel binnen complexe, (internationale) corporate en beursgenoteerde bedrijven zoals Vodafone, Endemol, SNS REAAL en de… Lees verder Over Nathalie Soeteman