Sprekersagenda

2013

      • 2 december – Gastcollege Superpromoter Academy – Rotterdam
        De enthousiasme-revolutie binnen SNS Bank: hoe creëer je enthousiasme onder medewerkers?
      • 7 november – Plenaire sessie bedrijfsevent – Amsterdam
        Hoe profileer je je succesvol en inspirerend in de nieuwe media als interim-professional?
      • 17 april – Gastcollege Co-creatieve communicatie – De Haagsche Hogeschool
        Verandering vereist communicatie. Tijdens dit college verkennen we co-creatieve communicatie. Een methode die de behoeften van alle betrokkenen dient.Je leert:
        * Hoe je afspraken bereikt die recht doen aan alle betrokkenen (geen compromissen die niemand wil)
        * Hoe je anderen echt kunt complimenteren.
        * Hoe je op een positieve manier evalueert, met positieve resultaten.
          • 16 april – Praktijkcongres Interne Communicatie
            De menselijke maat in een prestatiecultuur

            Binnen SNS Bank stimuleren we collega’s maximaal om hun doelen samen te behalen. Daarnaast stimuleren we medewerkers om kennis en ervaring met elkaar te durven delen en bij elkaar te durven vragen. Zo creëren we een cultuur waarin het heel gewoon is dat iedereen elkaar helpt en direct, open en eerlijk met elkaar communiceert. Want samen doen, is samen groeien. Ik vertel wat de rol van interne communicatie in dit proces is en hoe social media en face-to-face-contacten hierbij ondersteunen.
        • 11 april – Social Media in 1 Day
          Tijdens dit evenement vertel ik hoe SNS Bank social media inzet om met hulp van enthousiaste, samenwerkende, klantgedreven medewerkers van alle afdelingen de Net Promoter Score en de Employee Net Promoter Score te verbeteren.
      • 16 januari – Seminar Social CRMDe kracht van klein
        Het MKB is de motor van Nederland. 99,7 % van het totale bedrijfsleven valt in deze categorie. Kleine en middelgrote bedrijven nemen meer dan de helft van de Nederlandse werkgelegenheid voor hun rekening. De impact op de economie is dus groot. Toch voelen MKB-ers zich vaak klein. Gelimiteerd in hun mogelijkheden, door beperkte budgetten, bijvoorbeeld. Terwijl precies die kleinschaligheid een bedrijf juist heel groot kan maken. Tijdens deze inspiratiesessie leer je hoe je de kracht van klein optimaal benut, en je van jouw achterstand jouw voorsprong maakt. Onder meer door je on- en offline contacten voortaan uniek en onvergetelijk te maken.

Geef een reactie

Vul je gegevens in of klik op een icoon om in te loggen.

WordPress.com logo

Je reageert onder je WordPress.com account. Log uit / Bijwerken )

Twitter-afbeelding

Je reageert onder je Twitter account. Log uit / Bijwerken )

Facebook foto

Je reageert onder je Facebook account. Log uit / Bijwerken )

Google+ photo

Je reageert onder je Google+ account. Log uit / Bijwerken )

Verbinden met %s