Nieuws

Klantambassadeurs in herziene uitgave Connect!

Hij is er! De herziene uitgave van Connect! Deze bestseller van strateeg en innovator Menno Lanting sleepte in 2011 de titel Managementboek van het Jaar in de wacht. Een van de nieuwe voorbeeldcases van Connected organisaties die Menno belicht, is die van de Klantambassadeurs van SNS Bank.

Menno vroeg Directeur Customer Centricity Patricia Devlaeminck en mijzelf, als initiator en facilitator, te vertellen hoe deze enthousiaste collega’s elkaar vinden op intern social media platform Yammer, en zo klantgedrevenheid als een olievlek helpen verspreiden over het bedrijf.

Zo is dat gekomen:

Advertenties

Geef een reactie

Vul je gegevens in of klik op een icoon om in te loggen.

WordPress.com logo

Je reageert onder je WordPress.com account. Log uit / Bijwerken )

Twitter-afbeelding

Je reageert onder je Twitter account. Log uit / Bijwerken )

Facebook foto

Je reageert onder je Facebook account. Log uit / Bijwerken )

Google+ photo

Je reageert onder je Google+ account. Log uit / Bijwerken )

Verbinden met %s