Nieuws

‘Bezielende kracht’ #SMC030 #23 ‘Zet social media op de kaart’

Zoals je in de post naar aanleiding van onze tweede verjaardag op Molblog hebt kunnen lezen, wil Social Media Club Utrecht (SMC030) in 2012 nog duidelijker een club voor en door leden zijn. Passend bij onze tagline ‘If you get it, share it!’, geven we leden daarom nog vaker de gelegenheid om thema’s, sprekers, sponsors en locaties aan te dragen. Tijdens de eerstvolgende bijeenkomst, op 11 april, voegen we de daad meteen bij het woord. Marketingstrateeg Paul Blok treedt deze 23e SMC030-avond, die het thema ‘Zet social media eindelijk écht op de kaart‘ meekrijgt, op als gespreksleider en moderator. Zijn bedrijf CONFLICT maakt het gebruik van een live interactietool in de zaal mogelijk. Dankzij Michiel Vermeulen’s werkgever Mediainjection is ook deze avond de borrel gratis.

Samen met Paul heb ik, als event-verantwoordelijke en ‘bezielende kracht’ vanuit SMC030, een mooie set sprekers voor deze avond gevonden. Met behulp van de kennis en ervaring van social media-adviseurs Peter Haan en Robin Oudheusden en bedrijfspolitiek-trainer Fred Vermeulen kunnen we de organisatie van social media binnen (grote) bedrijven vanuit diverse invalshoeken belichten.

Advertenties

Geef een reactie

Vul je gegevens in of klik op een icoon om in te loggen.

WordPress.com logo

Je reageert onder je WordPress.com account. Log uit / Bijwerken )

Twitter-afbeelding

Je reageert onder je Twitter account. Log uit / Bijwerken )

Facebook foto

Je reageert onder je Facebook account. Log uit / Bijwerken )

Google+ photo

Je reageert onder je Google+ account. Log uit / Bijwerken )

Verbinden met %s